Ambiente in voorbereiding

Messe Frankfurt bereidt zich voor op Ambiente. De beurs – die van 9 tot en met 13 februari plaatsvindt – biedt opnieuw veel plaats voor lederwaren en accessoires in de Giving area. “We vullen hal 9.2 – met een oppervlak van meer dan veertienduizend vierkante meter – met innovatieve producten én sterke classics“, aldus de organisatie. “Zo vindt de retailer er onder meer het Franse merk Les Georgettes met personaliseerbare armbanden en ringen, het Duitse Sonnenleder met prachtige handtassen en andere items – en de Italiaanse Ebarrito, een producent van lifestyletassen.”

Ambiente legt met haar beurs de nadruk op ‘inspiratie’. “Dat doen we niet alleen op productniveau, maar ook met de ‘Ambiente Academy’. In een speciale presentatieruimte geven experts van verschillende disciplines praktische tips. Zo vertellen ze over de toepassing van storytelling en sterke visual merchandising”, aldus de organisatie. “Inspiratie vindt de bezoeker ook op de catwalk, waar geselecteerde fashion items, sieraden en lederwaren twee keer per dag gedemonstreerd worden. En een absolute higlight is de ‘Next Boulevard’. Aan de zuidzijde van hal 9.2 demonstreren veertien jonge ondernemers (‘the next generation’) hun lederwaren en accessoires. Het zijn ondernemingen die in hun thuisland eerste successen hebben geboekt. Gesponsord door Messe Frankfurt krijgen ze op Ambiente de kans om hun business verder uit te breiden. Voor de bezoeker biedt de Next Area een uniek inzicht in de mogelijke toekomst voor consumentengoederen.”

 

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0