Bretoniere Group investeert in online-mogelijkheden

Bij de Bretoniere Group is sinds 1 juni van dit jaar Dennis Mok de nieuwe CEO voor het merk Fred de la Bretoniere en Stefan van Schooten de nieuwe International Sales Director voor het merk Shabbies Amsterdam. Inzet is groei van beide merken in onder meer Duitsland. Daarnaast willen Mok en Van Schooten groei realiseren door het bieden van extra service aan zowel de consument als de winkelier. Daarvoor wordt momenteel gewerkt aan een nieuw online platform voor een omnichannel benadering, waaronder een b2b-portal. “We willen een professionele en betrouwbare partner zijn voor onze klant”, aldus Mok. “We bouwen aan een omnichannel bedrijf waarbij alle klanten via alle kanalen bediend moeten kunnen worden.”

Bretoniere Group is al actief op vele internationale markten, maar er liggen nog meer groeimogelijkheden in het buitenland. Van Schooten: “Als je een merk hebt dat internationale potentie heeft, dan moet je over de grens kijken.” Naast schoenen zullen de twee merken ook meer focus op de tassencollecties krijgen.

Mok beklede verschillende functies binnen de moderetail bij bedrijven zoals WE Fashion, MS Mode en Coolcat. Ook Van Schooten is geen onbekende in de modebranche. Hij heeft vooral ervaring in de Wholesale bij onder andere Oilily, Gsus en Anna Scott.

stefan-van-schoten

Stefan van Schoten

dennis-mok

Dennis Mok

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0