Bric’s nieuw trolleymerk B | Y fungeert als goodiebag MTV EMA

Beeld: B | Y hardcase trolley via Bric’s

Een trolley van B | Y, het nieuwe merk van Bric’s, werd tijdens de MTV EMA in Sevilla op zondag 3 november gebruikt als goodiebag voor de talentenshow. Afgelopen voorjaar presenteerde Bric’s haar nieuwe merk. “B | Y presenteert zich op de markt als een nieuw modern en kosmopolitisch lifestyle-merk, ontworpen voor een frisse en positieve benadering van leven en reizen,” aldus Attilio Briccola, CEO van Bric’s.

Het merk lanceerde twee collecties, Ulisse en Itaca, bestaande uit een reeks harde trolleykoffers in polypropyleen en een reeks zachte trolleys en reisartikelen. Beide collecties zijn gekenmerkt door minimale lineaire vormen met stilistische en functionele details. De collectie is gericht op jongere mensen tussen de 20 en 40 jaar oud.

Bric’s werd opgericht in 1952 als luxe, Italiaanse reismerk in de buurt van het Comomeer in Italië.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0