Eerste editie Walk & Watch

 In Actueel, Bedrijfsnieuws, Businessnieuws

Op zondag 20 en maandag 21 augustus organiseerde Trade Mart Brussels de allereerste editie van Walk & Watch. “Een evenement dat de volledige sector wist te verbazen”, vertelt Lies Vandiest, businessunitmanager voor het schoenen- en lederwarendepartement. “Walk & Watch deed wat het beloofde: honderd procent focussen op inspiratie en merken.” Voor de retailers is het onbegonnen werk om alle showrooms in Trade Mart Brussels af te lopen. Om een perfect beeld te krijgen van de lente/zomer 2018-collecties nodigde Trade Mart Brussels alle schoenen- en lederwarenexposanten uit om de hoogtepunten van hun nieuwe collecties te presenteren op een compleet vernieuwde locatie; de stijlvolle C-lounge.”

Minder drempelvrees

Dit idee viel in de smaak bij exposanten en bezoekers. “De Shoe Show was inmiddels wat uitgedoofd. We waren aan iets nieuws toe”, zegt Alexander Decock van AD-Value. Het fijne aan deze opzet is dat het de ‘drempelvrees’ van retailers wegneemt. Sommige retailers hebben het angst dat ze ergens aan vastzitten wanneer ze een showroom binnenlopen. Dat gevoel werd in de C-lounge weggenomen.” Frits Geurts van Gabor is eveneens enthousiast. “Het was mooi georganiseerd en ik heb veel positieve reacties gehad van mijn retailers. Zelf heb ik weinig nieuwe klanten gezien, maar er liep aardig veel volk rond op de bovenverdieping. De ‘openheid’ van deze nieuwe beurs trekt de markt van nu aan; geen gesloten deuren meer.”

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0