Messe Frankfurt Nederland organiseert in 2017 een Holland Paviljoen op de Interior Lifestyle Tokyo (ILT), welke van 14 tot en met 16 juni plaatsvindt. Interior Lifestyle Tokyo is de grootste beurs voor lifestyle concepten, decoratie- en interieurdesign van Japan. Jaarlijks komen er meer dan dertigduizend vakbezoekers op de beurs af. De ILT komt voort uit haar moederbeurzen in Frankfurt; de Ambiente en de Heimtextil. “In Japan zijn Europese merken op dit moment enorm populair”, zegt Marlies Mekelenkamp van Messe Frankfurt Nederland. “Op de ILT zien we dat ook; de beurs is heel internationaal georiënteerd en er zijn veel Europese exposanten. Wij willen de deelname aan deze beurs voor Nederlandse bedrijven graag zo eenvoudig mogelijk maken en organiseren daarom een Holland Paviljoen; voor Nederlandse labels een unieke mogelijkheid om laagdrempelig toegang te krijgen tot nieuwe markten. In het pakket zit alles wat de exposant nodig heeft om van de presentatie ter plekke een succes te maken. Op het paviljoen is alles geregeld: van standbouw, inrichting, verlichting, elektriciteit en tolken tot en met promotie. Bovendien krijgen de exposanten professionele ondersteuning vanuit Nederland bij de voorbereiding en deelname.” Nederlandse bedrijven die plannen hebben om de Japanse markt te betreden of het marktaandeel in deze regio willen vergroten kunnen zich nu inschrijven voor het Holland Paviljoen. Meer informatie is te vinden op de website van Messe Frankfurt Nederland.