Laauw produceert collectie met social influencer

 In Bedrijfsnieuws, Businessnieuws, Productnieuws

Het Nederlandse tassenlabel Laauw produceert een tassenlijn in samenwerking met de Australische influencer Lauren Bullen. Bullen heeft met haar Instagram-account ‘gypsea_lust’ bijna twee miljoen volgers. Deze samenwerking betekent voor Laauw ‘de eerste grote stap op de internationale modemarkt’, aldus het merk.

De collectie bestaat uit een cameratas, een paspoorthouder en een dagboekhoes en is daarmee volgens het merk ‘geïnspireerd op het nomadische leven van Lauren Bullen.’ Rob van Ravenstein, een van de oprichters van Laauw, is verheugd met de samenwerking. “Onze filosofie is om een ‘global journey’ te creëren met onze collecties. En wat past daar beter bij dan een internationale influencer die groot geworden is met het vastleggen en delen van haar persoonlijke wereldreis? Kwaliteit en content ontmoeten elkaar op deze manier.”

 

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0