Levendige orderactiviteit op ILM

 In Businessnieuws

“De ILM in Offenbach van 4 tot 6 september 2021 was geslaagd. Na een sluiting van 18 maanden heeft de Internationale Leerwarenbeurs nog niets van haar aantrekkingskracht verloren. Integendeel. De nieuwe start was fantastisch”, aldus Arnd Hinrich Kappe, directeur van Messe Offenbach, die zeer tevreden was over het hoge aantal bezoekers op de beurs. “Je merkt echt dat het publiek behoefte heeft aan het ILM”, vervolgde Kappe.

Offenbach is de place to be voor alle grote namen uit de lederwaren- en bagage-industrie. In totaal namen 207 exposanten deel aan de ILM en bezoekers uit 27 landen kwamen naar de beurs om hun bestellingen voor de lente/zomer van 2022 te plaatsen. Dit betekende dat, ondanks reisbeperkingen als gevolg van Covid, het internationale aandeel bijna 20 procent bedroeg.

De algemene stemming op de ILM was er een van optimisme, blijdschap om iedereen weer te zien en “good vibes”. Christiane Brunk van Braun Büffel verwoordde het als: “Iedereen is vol goede moed. Ik ben echt blij. Iedereen komt naar Offenbach met de bedoeling om te bestellen”. Naast modetassen en kleine lederwaren zit ook het zaken- en reissegment weer in de lift. “De beurs overtrof onze verwachtingen. We hebben het geweldig gedaan en zijn er vooral in geslaagd om veel nieuwe internationale klanten te werven”, concludeerde Peter Bellenhaus die op de ILM voor het eerst het label Porsche Design presenteerde. Veel exposanten benadrukten in zeer positieve bewoordingen de internationale reikwijdte van de ILM. Een groot aantal dealers uit het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Zwitserland, de Benelux, Spanje en Italië kwam naar de beurs om hun orders voor de zomer van 2022 te plaatsen. Naast de belangrijke Europese markt waren er ook heel wat bezoekers uit Rusland en Azië.

 

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0