LVMH fashion en lederwaren plust 16 procent in eerste kwartaal

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton heeft het eerste kwartaal van 2018 afgesloten met een omzet van 10,9 miljard euro. Daarmee heeft het Franse  luxegoederenconglomeraat 13 procent geplust ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Dit meldt het bedrijf in een persbericht. De flinke plus heeft het bedrijf mede te danken aan de groei van het segment ‘Fashion & Leather goods’, waar de omzet maar liefst met 16 procent toenam tot 4,3 miljard. LVMH schrijft zelf de goede start van het jaar toe aan de ‘sterke creatieve dynamiek in al haar activiteiten’. Dynamiek was er zeker, want voor diverse leidinggevende en creatieve functies binnen de divisie Fashion & Leather goods werden nieuwe personen aangesteld. LVMH laat weten zich te zullen blijven richten op de ontwikkeling van haar merken, het toezien op de kosten en investeren in kwaliteit en innovatie van haar producten en distributie. Daarbij zal de groep ‘vertrouwen op het talent en de motivatie van haar teams en de diversiteit van haar activiteiten om haar positie als wereldleider op het gebied van luxegoederen in 2018 te versterken,’ aldus het persbericht.

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0