Tijdens de zesde editie van Show&Order in Berlijn zal een nieuw segment voor high-quality fast fashion worden gelanceerd. Met dit segment speelt de organisatie naar eigen zeggen flexibel en dynamisch in op de behoeften van de markt. Een team van internationale modescouts zal het ‘Show&Buy’-segment samenstellen. “We willen collecties presenteren die leiden tot verkopen, ook op de korte termijn. Door het hoge niveau van de mode en korte manieren van transactie bieden de labels de ideale conditie om het klassieke voororder-portfolio compleet te maken. Daarnaast geven ze de mogelijkheid om goed geld te verdienen”, aldus beursmanager Verena Malta. Ongeveer 25 nieuwe labels, zoals Made for loving, No-Na, View, Bianchoghiaccio, Zinga, NYLN TIGR, Paul Brown design en andere namen zullen in dit nieuwe segment worden gepresenteerd. Als partner bieden ze de industrie met korte termijn-gebaseerde geüpdatete artikelen, geschikt voor de vraag van het huidige seizoen. “Hier bieden we de retailers een echte meerwaarde en een adequaat concept met betrekking tot de huidige ontwikkelingen van de industrie. Als extra highlight zal er een pop-up winkel tegenover Kraftwerk worden gerealiseerd, die ‘Pronofashion’-labels integreert in een succesvol beursconcept.”
Aanbevolen artikelen