Store of the Future in winkelcentrum New Babylon in Den Haag heeft in de vijf maanden dat het nu open is, bijna 19.000 bezoekers gehad. Met 90 partners voert Q&A Research en Consultancy hier samen met de gemeente Den Haag onderzoek naar de fysieke winkelomgeving van de toekomst. Inmiddels heeft een aantal nieuwe partners zich bij het initiatief aangesloten, waaronder Viziware.
In Store of the Future creëert Viziware digitale interactie, zowel in de winkel als voor voorbijgangers buiten de winkel. Interactieve technologie stelt de bezoeker in staat om in of buiten de winkel via de etalageruit, informatie te bekijken, te selecteren, te printen of te delen via een social media account. Retailers kunnen met deze techniek interactie en communicatie creëren tussen de consument en het merk of winkel.
Verder is A-dam Underwear deelnemer geworden. Dit high-end boxermerk staat bekend om zijn guerrilla marketing met filmpjes via internet. Samen met Whitetable heeft A-dam Underwear een interactieve pasmethode bedacht. Zodra de verpakking wordt gescand, wordt de geselecteerde boxer geprojecteerd op een paspop. Ook Gusto Moda, LiateR en Jozemiek hebben hun intrede gedaan in Store of the Future.