Piquadro’s race simulator groot succes

Beeld: Piquadro

Eind september had Piquadro, reislederwarenmerk en tevens sponsor van Max Verstappen’s Team Aston Martin Red Bull Racing, een ludieke actie verzonnen voor de Bijenkorf in Amsterdam. Als stunt had het Italiaanse merk drie dagen lang een echte race simulator in een pop-up store van Piquadro op de eerste etage van de Bijenkorf neergezet, waar klanten het ultieme race-gevoel konden ervaren. Via social media en signing in de winkel werd iedereen uitgenodigd om langs te komen om een rondje te rijden op het circuit van Monza, Italië. Uiteraard was er veel belangstelling voor de simulator en voor de Piquadro-collectie waar het Red Bull Racing team mee loopt.

De reacties waren zoals verwacht lovend. Na de Bijenkorf heeft Piquadro het event tevens herhaald bij de firma Brabants Lederwarenhuis in Den Haag.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0