Positieve Kickstarter campagne voor oprichters van Bucqle

 In Businessnieuws

“Bucqle is een product dat erop gericht is mensen de perfecte pasvorm te bieden door gebruik te maken van deze innovatieve modeaccessoire” vertelt medeoprichter Daan van der Lecq de redactie van Trend Boutique. De Bucqle is bedacht door twee jonge ondernemers, de ene gespecialiseerd in branding, de andere in ontwerp. Met elkaar bedachten ze wat ze ‘de perfecte vervanging van de riem’ noemen. Bucqle lanceerde op 5 maart j.l. een campagne op Kickstarter, een platform voor start ups. Dit deden de oprichters van Bucqle naar eigen zeggen niet alleen voor de startup financiering, maar vooral ook voor het internationale netwerk dat zij via Kickstarter kunnen bereiken. Inmiddels heeft de campagne al 200.000 euro opgebracht. Van der Lecq legt uit hoe het concept is ontstaan: “Maatwerk van kleding kost tijd en geld. Riemen kunnen groot, oncomfortabel, te aanwezig en gewoon een gedoe zijn. Bucqle staat voor premium design, eenvoud voor de gebruiker en een ingetogen comfort. Het is een tegenhanger van het groeiende tijdperk van massaproductie. Terwijl de mode-industrie het oog voor perfectie verliest, biedt Bucqle een universele pasvorm voor alle broeken en rokken. Met het verstel systeem trekt Bucqle de tailleband tot op de millimeter nauwkeurig aan. Ook handig wanneer je gewicht schommelt. De Bucqle is gemaakt van premium Steelinox en is de helft van de grootte van een creditcard. Het eenvoudige ontwerp biedt eindeloze mogelijkheden voor maatwerk en samenwerking. Bij de lancering is Bucqle beschikbaar in drie kleuren: oyster gold, arctic silver en gun metal.” De promotievideo van Bucqle is te zien op Youtube.

 

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text. captcha txt
0