Valoroso Agenturen nieuwe agent voor NOOSA-Amsterdam

NOOSA-Amsterdam, het merk dat haar consumenten ‘persoonlijke accessoires met een symbolische betekenis’ biedt, gaat verder uitbreiden. Om deze uitbreiding meer kracht bij te zetten is Valoroso Agenturen gecontracteerd als nieuwe agent. NOOSA-Amsterdam heeft een breed assortiment. Naast het Chuncks-concept (drukkers waarmee een armband, tas of ring gepersonaliseerd kan worden), biedt het merk diverse tassen, portemonnees, kleinlederwaren, armbanden, riemen en sieraden. Valoroso gaat voor NOOSA-Amsterdam het lederwarenkanaal bedienen.

Groeien

NOOSA-Amsterdam is een lifestylemerk van twee bevlogen reizigers, Nathalie Magnus en Alette Zeijlstra, die tijdens hun reizen werden geïnspireerd door de grote diversiteit aan culturen en symbolen die de wereld rijk is. Deze indrukken verwerkten ze in fashionaccessoires, die met de hand en met respect voor de natuur geproduceerd zijn. “Onze toekomstplannen zijn ambitieus”, schrijven de ondernemers in een persbericht. Zo willen ze met een multi-channel aanpak internationaal en in de Nederlandse markt verder groeien. Valoroso is enthousiast om aan de slag te gaan voor NOOSA-Amsterdam. “NOOSA-Amsterdam heeft inmiddels een breed lederwarenassortiment opgebouwd. Verder passen de jewelry-collecties van het merk goed in het bestaande fashionkanaal; alles is personaliseerbaar en op een fair-way geproduceerd.”

BTB-3354-96C BTB-3350-89C

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0