Pure London heeft de laatste seizoenen een transformatie ondergaan, waarbij zowel het merkenaanbod, de content als de presentatie flink vernieuwd zijn. Dat heeft de beurs geen windeieren gelegd, zo bleek bij de herfst/winter editie van de beurs. De beurs trok dit jaar meer standhouders dan voorheen.
Op de Londense beurs waren zo’n 300 nieuwe merken te zien, waaronder accessoiremerken Susie in the Sky, Co.RO Jewellery, Brit Stitch, Clair B Bags, Lorina Bijoux en J’s Designs. 65% van de merken die te zien waren op deze editie van Pure London hebben inmiddels aangegeven ook mee te zullen doen aan de zomereditie die plaats vindt op 2 tot en met 4 augustus. Daarmee is het aantal boekingen voor deze editie nu al met 9% verhoogd ten opzichte van vorig jaar.
Julie Driscoll, uitvoerend producent bij Pure London is blij verrast; “We zijn overweldigd door de hoeveelheid positieve feedback die we hebben ontvangen van onze merken. Het aantal aanvragen die we hebben ontvangen is een bewijs van de kwaliteit van de bezoekers die aanwezig waren. Het premium gebied is een belangrijk groeigebied voor Pure London en we hebben gemerkt dat hier veel vraag naar was op de beurs. Dat resulteerde in veel nieuwe aanvragen voor de editie in augustus.”
www.purelondon.com